Jolanda en Marije

https://www.kavelsinhengelo.nl/hengelo-helpt/klantbegeleiders-dalmeden/622X3796-bewerkt-2.jpg/RESIZE-image-header.jpg

Klantbegeleiders Dalmeden


Jolanda van Essen en Marije Brummelhuis zijn klantbegeleiders voor Dalmeden. Samen begeleiden ze een klant vanaf de eerste ideeën tot aan de bouw: ‘Een boeiend proces. Elke klant is anders. Ook al kennen we het hele proces inmiddels van "haver tot gort", toch ontvangen we regelmatig unieke vragen. Werken met een klant verveelt dus nooit.’

Positieve energie werkt aanstekelijk

‘Klanten begeleiden geeft veel voldoening. Mensen zijn met iets positiefs bezig. Een kavel kopen en een huis bouwen is voor mensen een spannende en grote stap in hun leven. Ze zijn enthousiast over hun bouwplannen en hun toekomstige huis en die positieve energie werkt aanstekelijk.’ 

Samen met de klant de puzzel leggen

‘Doordat we al zo lang betrokken zijn bij Dalmeden, kennen we zo’n beetje elk plekje. Dat is handig bij de advisering. Soms willen klanten per se een bepaald type woning en dan weten wij waar dat mogelijk is. Dat scheelt de klant een hoop puzzelwerk. Het omgekeerde gebeurt ook: Dan gaat de klant uiteindelijk toch voor dat ene mooie plekje en laat hij het idee voor een bepaald type woning los. Want niet elk type woning kan op iedere kavel.’ 

Kies je ideale plek zorgvuldig

‘Samen met de klant uitzoeken wat hij nu echt belangrijk vindt. Dat maakt ons werk zo gevarieerd. Een goede plek moet zorgvuldig worden gekozen. Daar moet je de tijd voor nemen. En bij ons krijgt een klant die tijd ook: een klant kan maximaal 20 weken een optie nemen op een kavel. Het is tenslotte de bedoeling dat hij er voor lange tijd gaat wonen of misschien zelfs wel tot op hoge leeftijd!’ Na de kavelkeuze start het bouwproces. En ook daar ondersteunen beide klantbegeleiders de klant waar nodig.

Een sterk team

Jolanda en Marije vullen elkaar goed aan. Als Jolanda afspraken heeft gemaakt met een klant, kan Marije daar moeiteloos mee verder gaan, mocht Jolanda er niet zijn. En omgekeerd. ‘We zijn door die lange periode van samenwerking inmiddels goed op elkaar ingespeeld’, vertellen beide dames. ’Bovendien kennen we de weg binnen de gemeente heel goed. En dat is wel zo makkelijk voor de klant. Daar kunnen we hem goed bij helpen. We zijn een sterk team.’ 

Stel een vraag


Login

Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Je ontvangt per e-mail een activatielink waar je een nieuw wachtwoord in kunt voeren. Bij eventuele problemen kun je contact opnemen met info@gemeentehengelo.nl
Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Type nogmaals uw wachtwoord:
De link die u heeft gevolgd is inmiddels verlopen. Zorg ervoor dat u binnen 10 minuten na wachtwoord vergeten aanvraag, het wachtwoord wijzigt. Wilt u uw wachtwoord alsnog wijzigen, doe dan een nieuwe aanvraag. Uw wachtwoord is succesvol ingesteld, u kunt nu met dit wachtwoord inloggen.